środa, 18 września 2013

Wentworth Miller i jego SZOKUJĄCE WYZNANIE

Wentworth Miller, gwiazdor serialu "Skazany na śmierć" który

obwieścił niedawno, że jest gejem otwiera się coraz bardziej. W 

ostatnim wywiadzie wyznał, że źle wspomina swoje młodzieńcze 

lata.  Oto pełny zapis jego słów.

 

"Gdy miałem 15 lat, po raz pierwszy próbowałem popełnić 

samobójstwo z powodu mojego homoseksualizmu. Poczekałem, 

aż rodzina wyjedzie na weekend i połknąłem całą buteleczkę 

pigułek. 

 

(...) Dorastanie było koszmarem. Czułem się jak ruchomy cel. Non 

stop pilnowanie się: czy mówię jak heteryk? czy chodzę jak 

heteryk? czy trzymam nadgarstek jak heteryk? Każdy dzień był 

polem walki, każdego dnia było tysiąc możliwości, by nie przejść 

testu na heteryckość. (...) Potem, gdy zdobyłem sławę, na którą 

tak ciężko pracowałem, myśl o tym, że przez coming out 

mógłbym to wszystko stracić, przerażała mnie. Bałem się jak 

cholera" - powiedział wczoraj Wentworth Miler na debacie 

zorganizowanej przez Human Rights Campaign w Seattle.

 

To jeden z nielicznych aktorów, który zrobił coming out. Pozostaje 

nam tylko czekać na następnych.  Podejrzewacie kogoś? Wpisujcie 

w komentarzach.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz