wtorek, 27 listopada 2012

Justin Bieber: "Jestem samotny i nieszczęśliwy"

Jak się okazuje nie jest łatwo prowadzić życie światowej gwiazdy. I 

o dziwo ten przydomek oficjalnie otrzymał już Justin Bieber. Na 

imprezie American Music Awards młody wokalista został 

okrzyknięty artystą roku, zgarniając przy tym trzy statuetki. Czy 

jednak poczuł się po tym jak prawdziwy człowiek sukcesu? 

Okazuje się, że nie! 

 

Jestem samotny. Nie mam wielu przyjaciół. Mam tylko trójkę 

bliskich mi osób - powiedział Bieber w programie 

"Oprah Winfrey Show". Miewam dni, że jestem załamany swoim 

życiem. Czuję smutek przez wszystko to, co przeszedłem.Tak, czuję 

się często dość odizolowany, Czasem czuję, że chciałbym, aby był 

ktoś blisko mnie.

Chciałbym, żeby ludzie mnie poznali - dodał. Doświadczam sporo 

nienawiści i kpin. Chciałbym, żeby ludzie widzieli mnie, a nie tylko

nienawidzili słynnego Justina, bo inni go nienawidzą.

 

Jak myślicie, to jednak prawda, że pieniądze szczęścia nie dają?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz