środa, 7 listopada 2012

Nię będzie klipu Dody z Fokusem

A miał być wielki sukces. Piosenka "Fuck it", którą Doda nagrała 

prawie dwa lata temu z raperem Fokus miała być wielkim hitem, 

który pomoże samozwańczej królowej wrócić na szczyt. Teledysk 

zapowiadany był już dawno temu, ale inne projekty okazały się 

wtedy dla Dody ważniejsze. Wszystko zmieniło się po sukcesie 

filmu "Jesteś Bogiem" opowiadający o twórcach Paktofoniki - hip 

hopowej grupy, której Fokus był jednym z założycieli. 

 

Wykorzystując sukces i medialne zainteresowanie rapera, Doda 

szybko namówiła go do nakręcenia klipu. Wszystko szło dobrze i 

niedługo miała się odbyć premiera, ale w ostatniej chwili Fokus się 

wycofał! Okazało się, że teledysk mu się nie spodobał. 

 

Oto co napisał na facebooku:

Teledysk przed emisja daje się do akceptacji. Strona MA prawo go 

zaakceptować lub nie. Straszenie po braku akceptacji prawnikami 

jest śmieszne, ale możemy się tak bawić. I nie jest tak, że sceny są 

"za ostre", chodzi o to, że nie podoba mi się a). montaż, b ). kilka 

scen w których jestem oraz c). brak wyważenia postaci w klipie 

(czytaj Doda mnie więcej leje niż ja ją, a lejemy się ostro). 

Czekam na ruch i próbę pertraktacji ze strony menadżera. Albo 

idziemy się wygłupiać do sądu. Mam pieprzone prawo nie 

zaakceptować klipu przed emisja. I tez mam prawników (pisownia 

oryginalna)


Jak myślicie czy to wygłupy Dody zepsuły cały klip czy może 

Fokus okazał się zbyt "sztywny" na duet z Dodą?

 

Zobaczcie zapowiedź na której wszystko się skończyło ...

VIDEO:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz